انتخاب جعبه جواهرات مناسب

دسته بندی: همه دسته بندی ها

|

1399/09/25

Down

انتخاب جعبه جواهرات مناسب

مطمئنا همه‌ی افرادی که از جواهرات استفاده می‌کنند، اهمیت جعبه جواهرات را می‌دانند. یک جعبه جواهرات مناسب می‌تواند از گم شدن، ایجاد خراش و غیره جلوگیری کند. استفاده از جعبه جواهرات نه تنها باعث صرفه‌جویی در وقت شما می‌شود بلکه از جواهرات شما نیز محافظت می‌کند.

اکنون نوبت آن فرا رسیده است که بدانید، برای خرید جعبه جواهرات باید به چه نکاتی توجه کنید. به همین دلیل ما در زیر به چند مورد از ویژگی‌های مورد نیاز در یک جعبه جواهرات اشاره می‌کنیم:

ظرفیت

هنگام خرید جعبه جواهرات باید دقت کنید که ظرفیت آن به اندازه‌ی کافی باشد زیرا به مرور زمان بر تعداد طلا و جواهرات شما افزوده می‌شود. بنابراین باید جعبه شما به اندازه‌ی کافی بزرگ باشد. 

بنابراین سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که به اندازه کافی کاربردی و جادار باشد. خرید یک سازمان دهنده که دارای بخش‌ها و محفظه‌های مختلفی است، طبقه بندی و ایمن کردن اشیاء با ارزش را برای شما آسان می‌کند.

نوع جواهرات شما

قبل از خرید جعبه، ابتدا طلا و جواهرات خود را در نظر بگیرید تا بدانید چه نوع جواهراتی قرار است در داخل جعبه قرار بگیرد و به چه نوع فضایی برای آنها نیاز دارید. برای مثال آیا گوشواره‌های مختلف از هر شکل و اندازه دارید؟ آیا حلقه های شما بخش عمده‌ای از جواهرات شما را تشکیل می‌دهند؟

شناسایی نوع جواهرات شما می‌تواند در انتخاب مدل جعبه جواهرات موثر باشد. در صورتی که انگشتر نداشته باشید، خرید جعبه جواهرات با تعداد زیادی جای حلقه چه فایده‌ای دارد؟

میزان ایمنی جعبه جواهرات

جعبه جواهرات نه تنها جواهرات شما را سازماندهی می‌کند بلکه آنها را امن نگه می‌دارد. جعبه نباید از جنس موادی ساخته شود که به اشیاء باارزش شما آسیب برساند و یا روی آنها خراشی ایجاد کند.

بیشتر جعبه جواهرات از روکش‌های مخملی ساخته می‌شوند تا از وارد شدن ضربه یا آسیبی به طلا و جواهرات جلوگیری کنند. برخی از جعبه‌های ارزان از پلاستیک و یا پارچه ساخته می‌شوند. این نوع جعبه‌ها ممکن است نسبت به جعبه‌های دیگر از سطح محافظت کمتری برخوردار باشند ولی هنوز هم می‌توانند در برابر بسیاری از آسیب‌ها خوب عمل کنند.

این مدل جعبه‌ها بیشتر برای جواهرات ارزان قیمت مناسب هستند زیرا فقط جواهرات را به نمایش می‌گذارند اما در زمینه محافظت از وسایل شما چیزهای زیادی ارائه نمی‌دهند.

 

قیمت

خرید وسیله‌ی گران قیمت لزوماً به معنای بدست آوردن محصول بهتری نیست. بنابراین توصیه می‌شود ابتدا از کیفیت کالا مطمئن شوید و سپس بودجه خود را در نظر بگیرید. خرید یک کالا با کیفیت بالا همیشه ایده خوبی است زیرا قادر خواهید بود به مدت طولانی از آن استفاده کنید. 

زیبایی 

زیبایی و ظاهر جعبه جواهرات نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. بسیاری از زنان با دیدن اشیاء زیبا هیجان‌زده می‌شوند. بنابراین یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب جعبه، میزان زیبایی و جذابیت است. شما می‌توانید هر سبکی که دوست داشته باشید، خریداری کنید.

جنس و دوام

معمولا جعبه جواهرات از جنس‌های مختلفی مانند پلاستیکی، پارچه‌ای، چوبی، شیشه‌ای، فلزی و غیره ساخته می‌شوند. نیازی به گفتن نیست که جعبه‌های جواهرات چوبی بسیار پرطرفدار هستند. نه تنها آنها مدرن و شیک هستند بلکه از ایمنی بیشتری نیز برخوردار هستند. یک جعبه جواهرات با کیفیت بالا و ساخته شده از چوب خوب باعث می‌شود رطوبت در داخل وجود نداشته باشد و وسایل شما را خشک و بدون رطوبت نگه دارد. 

جعبه جواهرات شیشه‌ای نیز مدرن است. آنها مشاهده جواهرات شما را آسان می‌کنند، اما همیشه خطر شکستن جعبه وجود دارد. همچنین، بیشتر جعبه‌های جواهرات شیشه‌ای محفظه کافی را برای طبقه بندی جواهرات شما در اختیار شما قرار نمی‌دهند، در نتیجه آسیب دیدن و خراشیده شدن وسایل جواهرات توسط وسایل محکم وجود دارد.

جعبه‌های جواهرات سفالی زیبا و ظریف هستند و اغلب در اندازه‌های کوچکتر عرضه می‌شوند. اما به راحتی می‌توانند بشکنند و در نتیجه می‌توانند به جواهرات شما آسیب برسانند.

#جعبه جواهرات

down

عضویت در خبرنامه الماس کریمخان

از تخفیف ها، رویداد ها و آخرین اخبار مجموعه ما با خبر شوید !
footerIcon
© کپی رایت 1400تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به الماس کریمخان می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.