3 ایده برای استفاده از گوشواره‌های مروارید طبیعی

دسته بندی: جواهرات و استایل

|

1399/09/25

Down

3 ایده برای استفاده از گوشواره‌های مروارید طبیعی

گوشواره‌های مروارید طبیعی به عنوان یکی از جواهرات افسانه‌ای محسوب می‌شوند. گوشواره‌های مروارید طبیعی کاملاً گرد یا مرواریدهای باروک، سفید شیری یا ته رنگ صورتی یا طلایی دارند و از قطعات ضروری جواهرات هستند. از آنجا که مرواریدها همچنان یک مد بزرگ در این فصل هستند، به راحتی می‌توانید ظاهر کلاسیک برای خود ایجاد کنید. در اینجا 3 ایده جدید هنگام استفاده از گوشواره‌های مروارید برای شما آورده شده است.

گوشواره‌های قطره‌ای مروارید طبیعی

دفعه دیگر که می‌خواهید با یک جفت گوشواره قطره مروارید به یک مهمانی بروید، یک ظاهر پر زرق و برق را امتحان کنید. این گوشواره‌ها با مرواریدهای باروک، بافت براق و طراحی متوسط نیز ظریف و همه کاره هستند.

موهای خود را به عقب بکشید تا گوشواره‌های شما نمایان شود. گوشواره‌های مروارید طبیعی خود را با یک گردنبند چند لایه شیک که حاوی پلاک مروارید است، ست کنید. بهتر است به جای حلقه مروارید، یک حلقه معمولی و شیک بپوشید. یک طرح کوچک و بدون سنگ‌های قیمتی را انتخاب کنید زیرا مرواریدهای شما باید بیشتر به چشم آیند بنابراین از جواهرات دیگر استفاده نکنید. همانطور که گردنبند چندلایه می‌پوشید، یک لباس با یقه عمیق V شکل انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید از لباس آبی براق یا گزینه‌ای ملایم‌تر مانند بژ، صورتی کم رنگ یا آبی پاستلی استفاده کنید. برای تکمیل ظاهر خود از جوراب شلواری و مدل کفش سبک استفاده کنید که همرنگ لباس شماست.

استایل راک با گوشواره‌های مرواریدی

هر کسی که گفته است گوشواره‌های مروارید طبیعی فقط برای ظاهری زیبا و پر زرق و برق است، مشخصاً چیز زیادی در مورد مد نمی‌دانست. با گوشواره‌های مروارید می‌توانید استایل راک نیز پیدا کنید. 

موهای خود را از یک طرف جمع کنید یا یک مدل بهم ریخته و نیمه باز را امتحان کنید تا گوشواره‌های شما توجه دیگران را به خود جلب کنند. برای ادامه، آنها را با یک گردنبند طلایی با پلاک‌های بزرگ ترکیب کنید. می‌توانید از انگشتر و دستبند استفاده نکنید، اما یک پابند طلایی بپوشید. یک شلوار چرمی انتخاب کنید. ژاکت چرمی گلدوزی شده و تاپ چاپی خود را فراموش نکنید. اینگونه است که شما گوشواره‌های مروارید طبیعی را با سبک راک ترکیب می‌کنید و به نتیجه شگفت انگیزی می‌رسید.

ظاهری هوشمندانه با گوشواره‌های بیانیه مروارید

گوشواره‌های بیانیه مروارید و لباس‌های تجاری به خوبی با هم ترکیب می‌شوند. مطمئناً، ممکن است یک جفت حلقه طلا برای یک جلسه کاری مناسب نباشد، اما مرواریدها همه چیز را تغییر می‌دهند.

به عنوان مثال گوشواره‌های مروارید طبیعی آب شیرین و نگین‌های عقیق کنار هم بسیار زیبا به نظر می‌رسند. ترکیبی از سنگ‌های قیمتی زیبا و طراحی آنها، زنانه و زرق و برق‌دار است. 

موهای خود را به صورت آراسته و خوب جمع کنید تا گوشواره‌های مروارید طبیعی شما نمایان شود. برای اینکه این ظاهر کارساز باشد، شما به هر چیز دیگری نیاز دارید تا بسیار ساده باشد. جواهرات دیگری نپوشید و از لباس‌های تک رنگ استفاده کنید. یک بلیزر سفید و سفارشی، شلوار سفید و یک تاپ ساده با همان رنگ انتخاب کنید. همچنین آرایش خود را ساده نگه دارید، اما برای تکمیل ظاهر خود از رژلب قرمز استفاده کنید.

#مروارید

#گوشواره

#ایده

down

عضویت در خبرنامه الماس کریمخان

از تخفیف ها، رویداد ها و آخرین اخبار مجموعه ما با خبر شوید !
footerIcon
© کپی رایت 1400تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به الماس کریمخان می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.